Apie kelionę

Kaip ir ankstesniais kartais, skrendu su turistiniais batais, pasirengęs vaikščioti kalnuose. Atskridau liepos 31 dieną, išskridau rugsėjo 10 dieną. Skrendant į Tenerifę iš Vilniaus autobusu nuvažiavau iki Varšuvos Šopeno oro uosto (16 €), iš jo lėktuvu iki Vroclavo (5€), iš Vroclavo į Tenerifę (72€). Autobusu išvažiavau 21 val., sekančios dienos 18 val. jau buvau Tenerifėje. Skridau Raynair oro linijomis. Šiuo metu Raynair linijose tik pirmi 100 keleivių gali įsinešti rankinį bagažą į lėktuvą, kitų bagažas paimamas ir skraidinamas bagažo skyriuje. Mano bagažas buvo turistinė kuprinė, nenorėjau, kad ją mėtytų su kitu bagažu, dar suplėšys, nusipirkau įsodinimo pirmumo teisę (papildomai po 5€ už kiekvieną skrydį). Tai visiškai pasiteisino, ateini į tuščią lėktuvą ir bagažą pasidedi kur nori. Be to ir bagažo patikra buvo paprastesnė, aš kuprinės net nenusiėmiau. Taip pat atskrido ir Vida. Atgal skridome pro Londoną (Stansted), išskridome iš TFS oro uosto 11 val., 23.30 buvome Vilniuje.

Aleksandras pats mane pasikvietė, jam reikėjo mėnesiui išvykti. Kadangi aš turėjau nemažai atostogų, prabuvau 40 dienų. Pusę laiko gyvenau vienas, paskui atskrido Vida. Puikus namas su baseinu San Eugenio Alto rajone buvo mano žinioje. Man reikėjo ryte ir vakare išvesti pasivaikščioti šunį ir kas kelios dienos palaistyti augalus. Tai manęs nevargino, kitu laiku buvau laisvas. Tik tiek, kad negalėjau labai anksti išvažiuoti ir vėlai grįžti.

Išnuomojau visam laikui automobilį AutoReisen firmoje, už 40 dienų sumokėjau 600€ (15€ už parą). Šioje firmoje užsakymas tik internetu. Nors ir nemaži pinigai, bet nebuvau prie nieko pririštas, kada norėjau, tada galėjau bet kur važiuoti. Ko gero galima rasti ir pigiau, bet nuomos sutartyje reikia atkreipti dėmesį į draudimą. Reikia, kad draudimas būtų pilnas, tiek automobiliui, tiek vairuotojui. Maža kas. Taip pat, jei aktualu, reikia atkreipti dėmesį ar gali automobilį vairuoti kitas asmuo. Buvau užsakęs Citroen C3, bet davė WW Golf. Jo spynelė striginėjo, paprašiau kad pakeistų, be problemų pakeitė į Seat Ibiza. Iš viso nuvažiavau 1400km. Benzino kaina apie 0,92€/l.

Rugpjūtis ir taip karščiausias mėnuo, o dar mano buvimo laiku buvo viena po kitos trys Calimos. Tai reiškinys, kada iš Afrikos pusės papučia vėjas ir atneša karštį bei smėlio dulkes. Oras tampa nebe vaiskus, viskas matyti kaip per rūką. La Gomera, didelės gyvenamos salos, kuri paprastai visada matosi horizonte, nebesimato. Oro temperatūra prie vandens pasikeičia nežymiai, tačiau žymiai karščiau pasidaro kilometro aukštyje ir aukščiau. Ten, kur paprastai būna nekaršta, temperatūra pakyla iki 35-40 laipsnių. Aleksandro darbuotojas, dirbantis Aleksandro kalnų namelyje, sakė, kad ten temperatūra buvo pakilusi virš 40 laipsnių. Esant tokiai temperatūrai geriau į kalnus nevažiuoti, o vaikščioti netoli vandens. Calima trukdavo apie savaitę.

Su korgi veislės 12 metų šuniu Lokiu susidraugavau iškart, po truputį pripratinau jį vaikščioti gan tolimais atstumais. Antrą mano viešnagės pusę mes kiekvieną rytą ir vakarą vaikščiodavom jau po 1 – 1,5 val. Nors jis ir pavargdavo, bet visad pareidavo pats, nešti nereikėjo. Kaip ir liepė šeimininkai, maitinau tik sausu maistu 100 g per dieną (25 g ryte ir 75 g vakare). Kaip nebūtų keista, parvykę šeimininkai iškart nustatė kad jis sustorėjo. Pasvėrė, pasirodo priaugo 2,5 kg. O man atrodė, kad jis per mano buvimą sukūdo... O aš pats per tą laikotarpį numečiau 4 kg...

Trumpa Tenerifės istorija (rusų kalba).

O čia informacija kiek Ispanijoje kainuoja komunalinės paslaugos (rusų kalba).